طراحی سه بعدی با پرینتر سه بعدی

طراحی سه بعدی با پرینتر سه بعدی

طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی با پرینتر سه بعدی

قبول انواع طراحی سه بعدی و پرینت سه بعدی با پایین ترین قیمت
۱-طرح اولیه خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید
۲- براورد هزینه و زمان لازم جهت طراحی
۳-توافق برای طراحی
۴-طراحی و تایید توسط مشتری
۵-در صورت نیاز پرینت قطعه طراحی شده توسط پرینتر سه بعدی
جهت اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام یا تماس با شماره تلفن :  ۰۹۱۴۸۰۰۱۰۵۱
طراحی سه بعدی

پیچیدگی قطعات

یکی از مهمترین مزایای  چاپ سه بعدی و استفاده از چاپگر سه بعدی قابلیت ساخت قطعات بسیار پیچیده است. ساخت قطعات پیچیده با جزئیات بسیار و زوایای منفی به کمک روشهای تولید گذشته مثل ماشینکاری، اگر نگوییم امکان پذیر نیست اما بسیار دشوار، زمان بر و پرهزینه است درحالیکه در پرینتر سه بعدی هیچ محدودیتی از نظر پیچیدگی قطعات وجود ندارد.

هزینه پروژه:

میزان هزینه ای که شما برای پرینت سه بعدی محصول خود در نظر گرفته اید در استفاده یا عدم استفاده از چاپگر سه بعدی تعیین کننده است.
 پرینت سه بعدی یک محصول قبل از تولید آن می تواند با افزایش کیفیت قطعه و کاهش زمان پروژه ( Time To market ) در نهایت منجر به تولید محصولی با ارزش و کاهش هزینه های اصلاحی شود در صورتیکه هزینه های اصلاحی و جبران اشتباهات ، موجب افزایش هزینه پروژه و افزایش قیمت تمام شده محصول  شما خواهد شد.
لذا استفاده یا عدم استفاده از فن آوری چاپگر سه بعدی برای محصولاتی که قیمت آنها  باید بسیار رقابتی باشد، دارای حساسیت زیادی است و باید دقیق بررسی شود ولی برای محصولاتی که حاشیه قیمت آن زیاد و کیفیت محصول چه از نظر عملکردی و چه از نظر موارد دیگر مهم است استفاده از پرینتر سه بعدی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تعداد قطعات:

این که ساخت چه تعداد قطعه با پرینتر سه بعدی مقرون به صرفه است، از قطعه ای به قطعه دیگر بسیار متفاوت است. آنچه مسلم است در چاپ سه بعدی هزینه ثابتی مثل تهیه قالب ،ابزار و فیکسچر وجود ندارد تا برهزینه پرینت قطعه تأثیر بگذارد. صرفنظر از تعداد، هزینه پرینت سه بعدی هر قطعه تقریبا” ثابت می باشد. لذا نسبت تعداد به قیمت به ۳ مورد ذکر شدۀ قبلی بستگی دارد. معمولا” تولید قطعات کوچک (مثلا” به ابعاد یک مکعب ۲ سانتی متری) گاهی تا ۱۰۰-۲۰۰ عدد نیز مقرون به صرفه است به خصوص اگر قطعه پیچیده و ساخت قالب آن پر هزینه باشد . از طرفی پرینت سه بعدی قطعاتی به ابعاد بزرگتر مثلا” یه اندازه چراغ یک اتومبیل معمولا” به تعداد حداکثر ۵ الی ۱۰ عدد می تواند اقتصادی باشد.
جهت آشنایی با پرینتر سه بعدی و ترفند های آن  وارد کانال ما شوید . با تشکر
در قسمت سرچ تلگرام خود fargolcnc را تایپ کنید و وارد کانال ما شوید

 

 

 

 

طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo